• nybjtp

Sapete a diffarenza trà una valvula d'aria è una valvola di bola elettrica?

Sapete a diffarenza trà una valvula d'aria è una valvola di bola elettrica?

A diffarenza trà a valvula d'aria è a valvola di bola elettrica
In quale circustanze hè necessariu di utilizà valvule di bola elettrica invece di l'aria, è ancu, in quale circustanze hè necessariu d'utilizà valvole di bola d'aria invece di l'elettrica?Chì sò i so vantaghji è svantaghji?
A distanza di travagliu di a valvula di gas hè più grande di quella di a valvula elettrica.A velocità di travagliu di l'interruttore di a valvula di gas hè regulabile.A vàlvula elettrica hè cumplicata, è a vàlvula di sfera elettrica travaglia cù l'electricità, per quessa ùn hè micca adattatu per esigenze anti-esplosione.Per esempiu, quandu una grande quantità di gas inflammable hè spargugliatu in l'ambienti circundante, si pò solu confià in l'aria.U tempu di risposta di a valvula di l'aria hè più lenta chè quella di a valvula elettrica, chì ùn hè micca cusì bona chì Electric hè precisa, è a valvula d'aria hè alimentata da gas.Per d 'altra banda, a valvula di bola elettrica hè alimentata da a cunversione da l'electricità à l'energia elettromagnetica.A sensibilità di a vàlvula elettrica hè più altu ch'è quella di a vàlvula di cuntrollu di l'aria, è a so sicurezza è affidabilità ùn sò micca forti cum'è a vàlvula di cuntrollu di l'aria.U cuntrollu di a valvula hè simplice.
U cuntrollu di a vàlvula d'aria hè più cumplicata chè a vàlvula elettrica, è u costu hè ancu altu.Quandu si tratta di cuntrollu automaticu, hè necessariu aghjunghje una valvula di commutazione elettromagnetica.A sensibilità di a valvula di commutazione elettromagnetica affetta direttamente a valvula d'aria.Mentre ci hè electricità, a valvula elettrica pò esse usata.In certi fabbriche, assai arnesi È l'equipaggiu usa l'aria compressa.In questu casu, una valvula pneumatica pò esse usata, perchè ci sò cose pronti.Parechje cumpagnie cù alta rispunsibilità, sicurezza è affidabilità, è esigenze di cuntrollu elevati anu dedicatu stazioni d'aria compressa per cumpunenti di cuntrollu di cumpunenti pneumatici.L'elettricità richiede l'electricità, è e valvole di gas sò ovviamente megliu cà e valvole elettriche, ma per piacè aduprate valvule elettriche in i lochi induve e fonti di gas sò inconvenienti, è ùn aduprate micca e valvole elettriche in i posti induve ci sò fonti di gas.
Avete bisognu di attentu à a stallazione di valvule di bola elettrica?
1. U mantenimentu di a valvola di sfera elettrica include a preparazione prima di a stallazione, a stallazione di a valvola di sfera di l'aria, l'ispezione dopu a stallazione di a valvola di sfera di l'aria, è u mantenimentu di a valvola di sfera di l'aria.
2. A valvula di bola elettrica rusts durante l'usu.Dopu l'analisi metallografica, a faccia di prova di tintura, a faccia di prova di trattamentu termale, SEM è altre analisi di teste, si trova chì u fattore impurtante per a ruggine di u materiale hè chì a precipitazione di carburu longu u cunfini di granu in u materiale hà furmatu una zona di cromu-depleted. valve, valve di porta, valve di globu, valve di sfera, cumpiendu cusì a stallazione di a valvola di sfera elettrica Sicondu i requisiti di u disignu di a pressione di a pipeline, dopu avè passatu a pressione d'aria, verificate u rendiment di sigillatura di a superficia di l'articulazione di a sfera di pressa di l'aria. valvola è a flange di pipeline.
3. Per assicurà chì a piping in a pusizione di stallazione di a valvula di bola di trachea hè in a pusizione coaxial, i dui flange nantu à a piping deve esse paralleli.Verificate chì a tubazione pò sopportà u pesu di a valvola a sfera di trachea stessu.Se si trova chì a piping ùn pò micca suppurtà u pesu di a valvola di sfera di trachea, a piping deve avè un supportu currispundente.
Hè tuttu per l'intruduzione d'oghje, grazie per vede è speru chì serà utile à tutti.


Tempu di Postu: Dec-03-2022