• nybjtp

Chì ghjè a diffarenza trà a valvola di bola flottante è fissa?

Chì ghjè a diffarenza trà a valvola di bola flottante è fissa?

U tippu flottante è u tipu fissu di a valvola di sfera differisce principalmente in l'apparenza, u principiu di travagliu è l'usu di a funzione.

1. Apparizione

1. A valvola di bola flottante è a valvola di bola fissu sò sempre faciuli à distingue in l'apparenza.Se u corpu di a vàlvula hà un fustu fissu più bassu, deve esse una valvola di bola fissa.
2. Se ci hè una valvola di grassu di sediu nantu à u corpu di a valvola di bola, hè basicamente una valvola di bola fissa.Ma micca l'inversu, ùn hè micca currettu avè una valvola di sfera flottante senza una valvola di grassu seduta, perchè una piccula dimensione cum'è una valvola di bola fissa di 1″ 300LB di solitu ùn hà micca una valvola di grassu seduta.

2. Principiu di travagliu

1. A bola di a valvola di bola flottante hà solu u troncu superiore, è a bola pò esse ligeramente spustata, per quessa hè chjamata valvola di bola flottante.Ci hè ancu un fustu fissu à u fondu di a valvola di bola fissa, chì fissa a pusizione di a bola, per quessa ùn pò micca esse spustata, per quessa hè chjamata valvola di bola fissa.
2. A bola di a valvula di bola flottante hè spustata per via di a pressione di u mediu, è hè strettamente attaccata à u sediu di a valvula per ottene u sealing.Hè necessariu di cunsiderà se u materiale di u sediu di a valvula pò sustene a pressione di travagliu.A sfera di a valvula di bola fissa hè fissata, è a sede di a valvula hè mossa da a pressione di u mediu, è hè strettamente attaccata à a sfera per ottene u sealing.

3. Funzione è usu

1. A valvula di bola flottante hè adattata per a pressione media è bassa, è u diametru hè chjucu;a valvula di bola fissa pò sustiniri sin'à 2500LB, è a taglia pò ghjunghje sin'à 60 inch.Per esempiu, a valvola di bola di grande diametru è di alta pressione di VTON in i Stati Uniti usa una valvola di bola fissa.
2. U valve sfera fissu pò rializà a funzione di doppia resistenza è doppia fila, mentri la valve sfera flottante hè soprattuttu sigillo unidirezionale.A vàlvula di bola fissa pò bluccà u mediu à i dui estremità di u upstream è downstream à u stessu tempu.Quandu a pressione in a cavità di u corpu di a valvula hè più grande di a forza di stringhje di a molla di u sediu di a valvula, u sediu di a valvula serà imbuttatu apertu per liberà a pressione in a cavità, è l'imballu hè sicuru.
3. Valve di sfera fissu di solitu hannu una vita più longa cà valves sfera flottante.
4. U torque di a valvola di sfera fissu hè più chjuca di quella di a valvola di bola flottante, cusì l'operazione hè più risparmiu di travagliu.
5. A valvola di bola fissa sopra à 4 inch hè furnuta cù una valvola di iniezione di grassu di sediu di valvola, ma a valvola di bola flottante ùn hè micca.
6. U funziunamentu di sigillatura di a valvula di bola fissa hè più affidabile: l'anellu di sigillatura di materiale unicu PTFE hè incrustatu in u sediu di a valvula d'acciaio inox, è l'estremità di a cuda di u sediu di a valvola di metallu hè furnita cù una molla per assicurà una forza di pre-tightening sufficiente. di l'anellu di sigillatura.A valvula cuntinueghja à assicurà una bona prestazione di sealing sottu l'azzione di a primavera.


Tempu di Postu: Mar-08-2022