• nybjtp

Applicazioni occasioni è caratteristiche di valvola a sfera V-tipu.

Applicazioni occasioni è caratteristiche di valvola a sfera V-tipu.

In parechje cundizioni di travagliu, se generalmente utilizate vapore, acqua o liquidu ordinariu, pudete sceglie valvole a sfera ordinariu, manuale, è pneumaticamente cuntrullati.Tuttavia, s'è vo scontru particeddi cun particeddi è bisognu di svià è altri media, vi tocca à sceglie una valvola di sfera di disignu V-shaped.Valvula à sfera di tipu Vhè un tipu di fluidu chì deve avè a funzione di regulazione di u flussu, è u mediu in u statu di travagliu hè particeddi impurità.

1. U vàlvula di bola V-tipu hà a listessa funzione di rotazione 90 gradi, salvu chì u corpu di gallo hè una sfera cù un pirtusu circulari o canali nantu à u so fustu.I valvule di sfera sò principarmenti usati per cut off, distribuisce è cambià a direzzione di u flussu di u mediu in u pipeline.Solu deve esse rotatu 90 gradi, è u torque di rotazione hè chjucu, è pò esse chjusu strettu.I valvule à sfera sò adattati per l'utilizazione cum'è valvule on-off è globu, ma i sviluppi recenti anu cuncepitu valvule à sfera per throttle è cuntrullà u flussu, cum'è valvole a sfera in forma di V.

2. Valvula à sfera di tipu Vhè adattatu per u funziunamentu di rutina, cambiamentu veloce, pesu ligeru, resistenza à pocu fluidu, struttura simplice, volume relativamente chjucu, pesu ligeru, mantenimentu faciule, bona prestazione di sigillatura, direzzione di installazione illimitata, flussu liberu di mediu, senza vibrazione, Low rumore.

A vàlvula di sfera di v-tipu ùn hà micca a funzione di regulazione di u flussu, è pò ancu esse usata in cundizioni di fluidu cù particeddi impurità.

1. A resistenza di u fluidu hè chjuca, è u coefficient di resistenza hè uguali à u coefficient di resistenza di a seccione di pipa di a stessa lunghezza.

2. Struttura simplice, taglia chjuca è pesu ligeru

3. Strettu è affidabile.Valvula à sfera di tipu VI materiali di superficia di sigillatura sò largamente usati in plastica è anu un bonu rendimentu di sigillatura.Hè ancu largamente utilizatu in sistemi di vacuum.

4. Facile à uperà, apre è chjude rapidamente, basta à rotà 90 gradi da sanu sanu à sanu chjusu, chì hè cunvenutu per u cuntrollu remoto.

5. Hè faciule di mantene, a valvula di bola hà una struttura simplice, l'anellu di sigillatura hè in generale mobile, è hè più cunvenutu per disassemble è rimpiazzà.

6. Quandu a valvula hè completamente aperta o chjusa, a superficia di sigillatura di u ballu è u sediu sò isolati da u mediu.Quandu u mediu passa, a superficia di sigillatura di a valvula ùn serà micca corroduta.

7. Wide gamma di appiecazione, da u picculu diametru à parechji millimetri, diametru grande à parechji metri.Pò esse appiicatu da u vacuum altu à alta pressione.

Quandu a bola hè rotata 90 gradi, deve esse sferica à l'ingressu è à l'outlet, chì chjude u flussu.A valvula di l'emisferu eccentrica hè un tipu relativamente novu di valvola di bola.Havi vantaghji strutturali unichi cum'è a commutazione senza attritu, a bassa usura di a tenuta è a bassa coppia di commutazione.Questu pò riduce a dimensione di l'attuatore.Dotatu di un attuatore elettricu multi-turn per un aghjustamentu strettu è cut-off di media.


Tempu di Postu: Apr-27-2022