• nybjtp

Analisi è Trattamentu di Fuga Interna è Fuga Esterna di Valve Criogeniche

Analisi è Trattamentu di Fuga Interna è Fuga Esterna di Valve Criogeniche

1. Fuga interna di a valvula criogenica:

Analisi:A fuga interna di a valvula di bassa temperatura hè principalmente causata da l'usura o a deformazione di l'anellu di sigillatura.Duranti a tappa di u prucessu di prucessu di u prugettu, ci sò sempre una piccula quantità di impurità cum'è sabbia è slag di saldatura in u pipeline, chì pruvucarà l'usura di a superficia di sigillatura di a valvula quandu a valvula hè aperta o chjusa.

Trattamentu:Dopu chì a valvula hè in situ per a prova di pressione è a stallazione, u liquidu residuale è impurità in u corpu di a valvula deve esse purgatu.Dunque, e misure di mantenimentu in situ furnite da u fabricatore è e cose chì necessitanu attenzione in a prova in situ devenu esse cumminate durante a fase di custruzzione.Infurmate u situ è ​​cuntrole strettamente a qualità per facilità a produzzione, l'operazione è u mantenimentu di u prugettu in u futuru.

2. Leakage di valvula criogenica:

Analisi:I ragiuni per a fuga di valvule criogeniche ponu esse classificate in i seguenti quattru motivi:

1. A qualità di a valvula stessu ùn hè micca abbastanza bè, cù blisters o cracks di cunchiglia;

2. Durante u prucessu di stallazione, quandu a valvula hè cunnessa à a flange utilizata per u pipeline, per via di i diversi materiali di i fasteners di cunnessione è di i gaskets, dopu à entre in u mediu in u pipeline, in l'ambienti di bassa temperatura, diversi materiali sminuisce in modu diversu. , risultatu in rilassazione;

3. U metudu di stallazione hè sbagliatu;

4. Leakage à u gambu di valvula è imballaggio.

 U metudu di trasfurmazioni hè a siguenti:

1. Prima di l'annunziu di l'ordine hè publicatu, i disegni è i disinni furniti da u fabricatore devenu esse cunfirmati è cumpletati in u tempu, è u supervisore di a fabbrica deve cumunicà in u tempu.A materia prima entrante deve esse rivista strettamente, è RT, UT, PT deve esse realizatu secondu e esigenze tecniche.ispezione, è furmà un rapportu scrittu.Fornite un prugramma di produzzione detallatu.In u futuru prucessu di pruduzzione, s'ellu ùn ci hè micca circustanze spiciali, a pruduzzione deve esse realizata strettamente secondu u calendariu cù qualità è quantità garantite, è un travagliu strettu di ispezione deve esse realizatu prima di lascià a fabbrica.

2. A valvula marcata cù a direzzione di u flussu deve esse attentu à a marca di direzzione di u flussu nantu à u corpu di a valvula.Inoltre: Per u prucessu, hè assai impurtante per cuntrullà u tempu iniziale di pre-cooling di a valvula in modu chì a valvula pò esse rinfriscata in tuttu.Hè necessariu di verificà spessu s'ellu u muru internu di a valvula hà crepe, deformazione è corrosione di a superficia esterna, soprattuttu per a bassa temperatura.A valvula di u mediu hè più propensu à l'espansione termale è a cuntrazione.Per a valvula in cundizioni duri cum'è a cavitazione, hè necessariu di assicurà a so forza di compressione, a bassa temperatura è a resistenza à l'usura.


Tempu di post: Jul-25-2022